29 Eylül 2010 Çarşamba

Enfeksiyon

Güneş gözlüğü artık bir parçam gibi hep benimle neden çünkü lanet olacıca şişlik inmek bilmedi. Bu gün inadımı kırıp doktora gitmekle çareyi buldum. Muayeneden sonra bir enfeksiyon kaptığımı söyledi ve nerelerden kapabilirmişim onları anlattı. Salak herif şişin inmesine ihtiyacım var siktir et nereden kaptımsa kaptım diyemedim tabi. Gülümseyerek onu dinledim. Evdekileri sordu ve evlerine gittiklerimi ahahah. kimse de olmadığı yanıtını alınca kendini haklı çıkartmak için son çareye başvurdu ve belden aşağı oynadı üstü kapalı da olsa. Tüm söylediklerini eksiksiz olarak yazmaya çalışacağım ahahha..
" bu hastalık aynı zamanda yakın temasla da geçer çok yakın. Yani bir çocuğu falan böyle yakından sevdiğinizi düşünün yok yakından hani böyle yüzyüze.." dur unuttum gerisini ahaha herif bana kimlere verdin aklından nir geçir demiyor da yakın temasmış bebek sever gibiymiş. Bende biraz mahsun bir ifade takınıp istiyorum ama nerde der gibi uzun süredir kimseyle hiç o kadar yakın olmadığımı söyledim (ki bizimkinde böyle ir sorun olmadığından da eminim) yavşadı hemen pis moruk. 10 günlük bir tedavi verdi iş yeriniz yakın sık sık gelebilirsiniz kontrole diye de bir teklifte bulundu. Geleyim geleyim de ya sana bulaştırırsam değil mi?
  Aman neyse işte verdiği ilaçları hemen kullanmaya başladım herkes uzaylıymışım gibi bakıyor gözlük hep gözümde..
  Bu halimle kendimi hiç sevmedim aynaya bakamıyorum. Hele sevgiliyi hep erteliyorum..  Uff çabuk geçsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder