26 Eylül 2010 Pazar

göz

  Haftasonunu deli gibi evde geçirdim film müzik kitap durdurak yok. Ne güzel mi nesi güzel sol gözüm iptal şişlik ve kızarıklık almış başını gidiyor. Dur dedim durmadı ben de dayandım çay pamuk olayına. Yok pamuğu çaya batırıp pansuman yaptım sadece yanlış anlaşılmasın. Şimdi mi ne oldu hala aynı. Sabah işe bu halde nasıl giderim yok giderim de nasıl dolaşırım yok dolaşırım da güneş gözlüğü komik durur ofis içinde.
 Pff çok mutsuzum acaba saçımı bergen gibi yapıp gözümü kapatsam çok mu komik olur. Kesin nazar değdi. Aynada kendime bakamaz oldum kötü göründüğümden değil göremediğimden. Bu yazıyı bile tek gözüm kapalı yazıyorum bak cidden. Hatta şu an 3 boyutlu görüyorum. Aman sağ gözden de olmayalım da. Anneciğim hep söyler sağ gözün sol göze faydası yok diye. Ne demek istediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Canım benim akıllı kadın ileriyi görüyor. Evet onun yakınla ilgili problemleri var.
  Yoruldum yatıyorum. Belki uyandığımda geçmiş olur ne dersin diyemezsin ben dedim görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder